04 Disember 2011

bile wifi buat perangai!

huhu..boring giler lah..wifi buat perangai.. sume laman social xbley masuk..bley blog & beberape laman web lain..huh..bosan giler..nk download pon xbley..adoiyai..aku dh jadi blogwalker plak...habis sume blog aku terjah..jd aku pon ape lg..membuat persiapan nk g ipoh esok..nk tgk buah hati erkkk buah hati?? hikhik..buah hati pengarang jantung aku la..dia
konvo  6hb ni..x sabar2 rasenye..hihihi..ape la yg aku mengarut ni..tah la..bosannn..

oh yer..lupe aku nk kredit kt Rileks Community sbb sponser subdomain blog aku ni..thanks2..korang klu ade kelapangan nk belajar bab2 ict ni bley la melawat web forum

ni..insyallah dia org bley tulun..tetibe plak adik aku send sms..anyway aku tgk sms bab ni..  pasal isu salah sorg pekerja kt syarikat mencemarkan darah HIV nye.. so antara produk2 yg terlibat pepsi,coca cola tropican juice 7up, slice dll..menurut smsnye lg..info ni telah ditayangkan di NTV7.
huhu..so buat mase ni xyah la minum produk2 tul..minum kopi jantan suda..harharharhar :P

0 Komen: