21 Ogos 2010

hari ini..


dibulan yg mulia ni aku rasa seronok sgt..walaupun sekejap je dapat jumpe.tp ok la..dapat gak jumpe kan? hikhik..masuk ni dh 2 kali aku berbuka dgn dia..tp aku x dapat lg nk bawak die g makan ikan bakar kt umbai tu..aku pon tatau jalan sebenarnye..dok gode2 google map pon aku x fhm..huh..
ari tu duit dividen masuk..ade la sikit..aku dh sorok cikit sebab nk g melake :P mlm tu plak ade budak2 ni nk g the store.aku pon apa lg..siap2 terus la..nk cari baju untuk buah hati..jalan punyer jalan kt the store tu..1 apa pon x berkenan kt hati.igt aku sorg.upenye budak2 ni pon x berkenan.terlanjur ade kt pekan mase tu,derang ajak g bilion.haaa..derang g cari seluar..aku dok merayap kt baju2 pompuan..abis pelik budak2 pompuan kt situ usha aku..har har har..jalan2 punyer jalan..aku ternampak beberape baju switer yg macam panggil aku..aku pon apa lg..bergegas macam cheetah la..kakaka..belek2 punyer belek..aku da cop.switer pink.sebab aku tau sidia minat pink.aku amik switer tu terus g kt chasier (betoi ke aku eja ni).kak berape baju ni less.31 hengget..aku x tunggu dh..x tgk mane2 dh.orait kak..ni duit..nyum2..dgn segala hormatnya switer tu dh jadi hak milik aku.hikhik..citer byk xnk,sampai bilik je aku letak terus dalam loker.loker aku ni port untuk baju2 baru dan baju yg kire cantik la.sejak detik tu.aku rasa hari2 yg bakal aku nk lalui ni macam lambat jek.macam tau jek aku nk g melaka ari jumaat.cess..ahahaha..toing2..dh jumaat..tunggu apa lg..sambar kereta sejibik.terus aku g melakau..wink2..pecut macam bawak f1 jek..kakakakaa..tp masalahnye.ari khamis mlm tu henset aku bley rosak!! kojaq betoi..hangit je hati aku.asik kuar no 8 8 8 8 ..sampai jem.bengang tahap gaban aku.aku keluarkn simcard.abis dinding aku ketuk dgn henset ni.x ok2 jugak2.last2 aku baling kt lantai.bila pasang simcard. hensen aku ckp simcard not detect.huh..bara jiwa aku..belek2 punya belek sampai tercabut tempat letak simcard.huh!!..bengang2..macam mane aku nk sms buah hati aku ni.nasib la ade fb.aku mdj kt fb.settle..time dh sampai melaka plak ade lg problem.ni 1 lg problem yg bikin hati panas.macam mane aku nk ckp kt buah hati aku yg aku dh sampai.adoi2..pusing punyer pusing kt peringgit tu.aku jumpe la 1 public phone.seb bek skeleng ade lg.3 4 kali tipon x angkat.aku terus lajak masuk masjid.mase tu asar dh masuk.sejuk sikit ati pas solat.aku try tipon lg.seb bek berangkat.aku ckp im ready in depan kolej u :P uceh..hahahahah..jgn cayer english tu.tipu je..aku ckp aku dh sampai.g siap2 cepat..har har..pastu nk gmane ek?? aduh..buah ati aku ckp kiter g tanjung keling.g tengok ikan bakar.jalan punyer jalan kt bazar tanjung keling tu.ade la jumpe ikan bakar.berape eko mau ma? 2 ekor la..lepas membeli belah kt bazar tu.dh setelah sebulat suara setuju.maka port untuk berbuka pada hari tersebut dekat dataran melaka mall.cun gak situ.tp masalahnya nasik dgn air x beli lg.sampai2 je dataran melaka mall.buah ati aku terus g amik port nk berbuka.dalam masa yg sama,aku terus melintas jalan dengan melihat kiri dan kanan :P kt melaka mall kn ade D Santai cafe tu.kak milo ais 2 bungkus nasi putih dua bungkus.tiba2 teringat buah ati aku ckp td kt situ ade tomyam.x tunggu dh aku..kak tomyam seafood bungkus 1.har har..belom apa2 lg azan dah berkumandang..adus..ape lg..org lain dok sibuk hirup air,aku hidup udara kotoq..hahaha..abis sebatang.tomyam siap.x tunggu dh aku.terus pecut gear lapan.zasssss...lepas makan je.mana lg nk jalan? sebab masa pon x byk.terus melangkah ke melaka mall.jalan punyer jalan..sidia terjatuh ati kt 1 hand beg warna hijau.aku tgk pon cantik gak.harga tgh less lg.tp dia xnk plak..adus..xpe2..minggu depan aku make sure aku sambar beg tu tanpa pengetahuan dia.wat suprise :P time pon da nk abis mase tu.aku pon terus pecut g depan kolej dia.adus..sedih menyelubungi la plak..:P pesanan,belajar rajin2..jgn nakal2.. :P baik pa :P da abis story pasal sekerat hari ni.selama aku kuar dgn sidia pon.kami bukan byk dok mengumpat hal org lain.kami byk bincang pasal life.life akan datang..life mase kini.kisah dengki org pada kami..macam2 la..mmg ade yg saket hati.hahahaa..tp no hal.aku tetap senyum dan kuatkn semangat walau ape pon terjadi.niat aku, aku nk jadikan dia sebagai isteri aku yg sah.moga2 tercapai la hajat aku tu.hubungan pon ok..mesra..bahagia..best..so pada kawan2,maaf la sebab x dapat join korang.bukan korang x penting.tp aku kene dahulukn kisah hidup aku dulu.aku bukannye macam org lain.tp senang,aku xde..time susah cari korang.bukan macam tu ek.sori sgt2..nnt aku nk ajak korang makan.tp korang bayar sendirik la.aku bajet untuk kawen ade ar :P

0 Komen: